nice to meet you

Amargaeta amargaeta em té el meu company de blog. Que si feim un blog, que si escrivim alguna cosa, que hem de cercar un nom, que si, que si, que si... Fa setmanes que no em deixa tranquil perquè escrigui alguna cosa: comencem per la presentació.

1. Servidora de vostès ha decidit dir-se MF, que vol dir Marieta Funcionària i no pas Mal Follada, listos.

2. Fins que el meu company de blog, PB mentre no triï un nom, no faci la seva entrada triomfal (en boatiné de seda negra i estola de plomes daurades, baixant les escales com una reina) jo he decidit que us vull donar la benvinguda.

3. Aquest blog serà multicultural, multinacional, multicontinental, multicompartit: en català, perquè MF ens ha sortit rojo, separatista i maricón; en portuguès, perquè PB, que ja fa temps que s'arrossega per les pistes de discoteca d'aquesta illa encara no se'ns ha integrat; i en anglès (macarrònic, of course) perquè volem conèixer tots els estrangers que posin el peu en aquesta illa... bíblicament.

I per acabar... amargada però educada perquè això él darrer que s'ha de perdre:

nice to meet you

1 Amargadas han comentado:

Joan Albert dijo...

Sou (vosaltres, que no jo) lo peooooooooooooor!!!!!! Sí, sí... amargadas... Ja!