Berlín

JX ha tornat pererós al bloc, ho he de reconèixer, però això ja passa a les millors famílies; si no, anau a cercar aquell bloc que us agradava tant i que un dia, sense avisar, va quedar congelat en el temps. Afortunadament aquest és un bloc compartit... i com que m'insisteixen: parlaré de Berlín.

He de reconèixer que és una ciutat que dóna molt de si, i que si al començament va ser una decepció, amb els dies guanya. En arribar-hi vaig pensar que devia ser una ciutat més per viure que no per veure, però després vaig descobrir el Berlín imperial... i cagate lorito, que diuen. Però la postagem de guiri la deix per a un altre dia, que per a qualque això és el bloc de les ANC.

Les dues topades més fortes amb el Berlín gai són les dues que podeu veure a les fotos d'aquí baix. La primera correspon a una retrospectiva que la Berlinische Galerie feia d'un fotògraf anomenat Hernert Tobias. La portada, gens tendenciosa, ve a dir alguna cosa com ara "I ara què una Facció de l'Exèrcit Rosa?" És a dir, l'acusa de terrorista marieta (com terroristes comunistes eren la Facció de l'Exèrcit Roig). Ho vaig trobar diví. Es veu que això d'acusar la gent de terrorista no ho han inventat al nostre país veí.

La segona foto no té misteris per a tots aquells que siguin habituals del costat fosc de Palma, fosc com una Moixa Negra. Què hi fa en Jimmy al mostrador d'una sex-shop berlinesa. Ai Jesús, m'ha fuit s'enravenada.

dffg

4 Amargadas han comentado:

Joan Albert dijo...

No entenc res del que dius de l'article de diari! Pot ser em falten referents...

jacobxab dijo...

Rerent arreglat: t'he posat un enllaç a la wikipèdia.

Ai aquest públic, que li han d'explicar tot!

Anónimo dijo...

Oh deu meu...
Faça como eu! Apenas sorria e diga: "Clar!".

Anónimo dijo...

queridas amargadas:deseo k esteis todas bien....mi mensaje es para deciros k marcho de vacaciones por un mes......espero veros a mi regreso un fuerte abrazo a todas juntas(mis queridisimas fans)besitos

tormenta